Ministerie van Economische Zaken - onderdeel ACM 

Inrichten en uitrol van ca. 600 nieuwe laptops, uitgave, inname en inrichten devices (laptops, iPhones en iPads), Mobile Device Management (MobileIron & Intune), ondersteuning bieden bij AV middelen, in- en uitdienst procedure, meldingen registreren, verwerken en afhandelen in TOPdesk en telefonische en balie gebruikersondersteuning. De komende periode staan er voor de ICT Helpdesk een aantal grote projecten op de planning waardoor extra capaciteit en kennis nodig zijn om deze te realiseren. De tijdelijke versterking zal taken uitvoeren op de Helpdesk zodat de vaste mensen in projecten kunnen deelnemen en opleidingen kunnen volgen.

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) is een toezichthouder en in 2013 ontstaan uit een fusie tussen De Consumentenautoriteit, Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) en de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA). ACM ziet erop toe dat bedrijven eerlijk concurreren en beschermt consumentenbelangen. Het is onze missie kansen en keuzes voor bedrijven en consumenten te bevorderen. Dit doen we door probleemoplossend te werken. ACM is een zelfstandig bestuursorgaan en komt onafhankelijk en zelfstandig tot besluiten. Het Ministerie van Economische Zaken is politiek verantwoordelijk voor het beleid en de wetgeving en bepaalt de kaders waarbinnen ACM opereert. Wij maken ons met ruim 520 collega's op onafhankelijke en professionele wijze sterk voor consumenten en bedrijven. We zijn een platte, overzichtelijke organisatie met acht directies, te weten: Mededinging, Consumenten, Energie, Telecom Vervoer en Post, Juridische Zaken, het Economisch Bureau, Bedrijfsvoering en Bestuur Beleid en Communicatie.

Eisen:

  • Afgeronde MBO 4 opleiding in een relevante richting
  • Aantoonbare ervaring met Mobile Device Management (MDM) zoals Microsoft Intune of Ivanti MobileIron voor Apple en Windows devices
  • Aanvullende cursussen gevolgd op het gebied van Microsoft Office365/ Windows 11
  • Aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Aantoonbare ervaring met helpdeskregistratiesystemen zoals TOPdesk

Wensen:

  • Aanvullende cursussen gevolgd op het gebied van Microsoft Office365/ Windows 11 (certificering voor MD-102T00 : Microsoft 365 Endpoint Administrator is een pré);
  • Aantoonbare ervaring met Mobile Device Management (MDM) zoals Microsoft Intune of Ivanti MobileIron voor
  • Aantoonbare ervaring met het opstellen van handleidingen en instructies voor gebruikers.
  • Aantoonbare ervaring met video conferencen met Webex en MS Teams

Competenties:

  • klantvriendelijke houding en ervaring met het begeleiden van gebruikers

Reageer nu