Als Helpdesk Medewerker ben je onderdeel van het team Service Management en ben jij het eerste aanspreekpunt voor alle inkomende serviceverzoeken. Je speelt een sleutelrol in het bieden van IT-support, zowel on-site als remote. Als Helpdesk Medewerker zorg je ervoor dat iedereen soepel kan werken. Je helpt collega’s met vragen en lost problemen op of zet deze door naar een volgende oplosgroep of leverancier.

Wat ga je doen?

• Verantwoordelijkheid: Het aannemen van alle inkomende IT-serviceverzoeken en optreden als eerste aanspreekpunt voor IT-gerelateerde zaken.
• Support: Afhandelen van aanvragen en problemen zowel op locatie als op afstand door deze zelf op te lossen dan wel door te zetten naar 2e of 3e lijns collega’s of leveranciers.
• Hardwarebeheer: Uitvoeren van hardware uitrol met Windows autopilot en beheer van laptops en mobiele apparaten via Intune.
• Kwaliteitsverbetering: Verbeteren van de kwaliteit van ticketregistratie en -afhandeling.
• SLA-beheer: Bewaken van de naleving van service level agreements (SLA) en het aanspreken van betrokken partijen op de naleving van afspraken.
• Leverancierscontact: Fungeren als contactpersoon voor derde lijns support van leveranciers.
• Documentatie: Zorgen voor actuele systeemdocumentatie en het opstellen van gebruikershandleidingen

Reageer nu